Parní generátor TYLO Steam Commercial
Popis
Funkce
Vícenásobná pára
Náš nový komerční parní generátor je vybaven velkou nádrží na vodu a je navržen pro snadné připojení k funkci Multisteam – efektivnímu způsobu, jak zabránit zastavení provozu v silně využívaných systémech, protože ke stejné parní místnosti lze připojit až tři parní generátory. Parní generátory vyžadují pravidelné automatické proplachování. To zahrnuje 10–15minutovou přestávku ve výrobě páry pokaždé. Pokud máte ve stejném systému připojeno několik parních generátorů, proplachování může probíhat bez vypnutí, protože funkce Multisteam zajišťuje, že jeden generátor vždy produkuje páru.
Údržba
Méně údržby
Naše parní generátory navrhujeme s velkým důrazem na detail. Jsou navrženy tak, aby vydržely mnoho let používání bez přerušení a s minimální zátěží. Parní generátor je dodáván s automatickým proplachováním, které lze nastavit podle kvality vody ve vaší oblasti.
Inženýrství
Úspora energie
Skandinávský design byl vždy ovlivněn myšlenkami péče a efektivity. Proto jsme použili technologie, abychom naše parní generátory učinili co nejúčinnějšími. Díky pohotovostnímu režimu a naší patentované funkci „rozděleného výkonu“ může být spotřeba energie až o 30 % nižší. Jakmile vzduch v parní místnosti dosáhne požadované teploty, výkon parního generátoru se sníží na úroveň dostatečnou k udržení této teploty.
Technické informace
Udržitelnost
Díky přesné kontrole kvality, inteligentní technologii a silnému zaměření na spotřebu vody a energie jsme navrhli parní generátory Tylö tak, aby měly co nejmenší dopad na životní prostředí.
Řízení
Převezměte kontrolu nad svým veřejným zařízením
Ovládejte svá veřejná zařízení přímo z Ovládací panel Elite nebo si nainstalujte vlastní ovládací panely, abyste mohli ovládat všechny své sauny a parní lázně přímo z počítače v recepci. Elite využívá místní Wi-Fi, která také umožňuje ovládání a monitorování přímo z vašeho telefonu pomocí aplikace Wellaccess od společnosti Tylö, která je k dispozici pro iOS i Android.
Technical specification
- Záruka (rok) 2
- země výroby Švédsko
- Délka (mm) 585
- Rozměry šířka (mm) 230
- Rozměry výška (mm) 685
- Objem vodní nádrže, (l) 8.4
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.